Szczegóły pracy
Do naszej misji szukamy odpowiednich ludzi na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim.
Na czym będzie polegać Twoja praca?
- wsparcie telefoniczne dla obecnych i nowych klientów
- wsparcie zespołu sprzedaży, umawianie spotkań dla dyrektorów sprzedaży
- przeprowadzanie rejestracji klientów online krok po kroku
- komunikacja z działem Back office, który opracowuje umowy dla klienta
- odpowiadanie na pytania obecnych i potencjalnych klientów - telefon, e-mail, czat
- zapis czynności w systemie informatycznym (CRM)
Czego oczekujemy?
- komunikatywnej znajomości języka polskiego to warunek (znajomość języka angielskiego dodatkowym atutem)
- troskliwego, zorganizowanego i proaktywnego działania z podejściem zorientowanym na klienta
- pozytywnego nastawienia, przyjaznej osobowości z silnym ukierunkowaniem na cele i wyniki
- doświadczenia w komunikacji z klientem lub w sektorze finansowym mile widziane, ale nie wymagane, chętnie przeszkolimy
- znajomości obsługi pakietu MS Office
- świetnych umiejętności komunikacyjnych
- możliwość pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. (z godzinną przerwą obiadową)
Nie prześpij swojej życiowej szansy. Dołącz do nas i podbij polski rynek! Zostań pracownikiem firmy, która zmieniła czeski rynek walutowy i nie tylko to – zmieni także Ciebie!